În prima săptămână de la deschidere, TERRANOVA A ÎNREGISTRAT LA IULIUS MALL IAŞI VÂNZĂRI RECORD

02 (4)Magazinul din Iulius Mall Iaşi al brandului italian Terranova a înregistrat vânzări record în prima săptămână de la deschidere. Inaugurat pe 17 iulie 2015, la parterul mallului, Terranova a avut cele mai mari vânzări raportate în prima săptămână de un magazin din România al retailerului.

În primele şapte zile de la inaugurare, mii de persoane au trecut pragului magazinului, semn că brandul a fost foarte aşteptat de ieşeni. Magazinul din Iulius Mall Iaşi al brandului italian de modă este cel mai mare din nordul ţării, cu o suprafaţă de 840 mp. Terranova oferă o gamă extinsă de piese vestimentare, pentru bărbaţi, femei şi copii, fiind unul dintre cele mai importante branduri europene cu preţuri mici, orientat către ţinuta urbană pentru tineret.

Retailerul italian este prezent pe piaţa din România din anul 2003 şi are magazine deschise în Bucureşti, Cluj – Napoca, Suceava, Timişoara, Braşov şi Oradea.

Brandul, lansat în 1988, se află pe pieţele internaţionale datorită stilului său metropolitan şi modern, precum şi caracterului său mereu proaspăt şi permisiv. Până la sfârşitul anului 2014, Terranova a deschis 463 de puncte de vânzare, în 39 de ţări.

Terranova este un brand al Teddy Corporate Group, o corporaţie multinaţională „de familie”, a cărei activitate s-a bazat pe comercializarea hainelor, încă din 1961. Teddy Corporate Group gestionează trei branduri (Terranova, Rinascimento şi Calliope) şi funcţionează în 48 de ţări, printr-o reţea formată din 571 de magazine cu amănuntul şi 19 depozite angros. Vânzările sale totale s-au ridicat la 550 milioane de euro, în 2014.Teddy Corporate Group are peste 2.300 de angajaţi.