Nico Rosberg a mostenit prima pozitie in Marele Premiu al Marii Britanii dupa ghinioanele suferite de Lewis Hamilton si Sebastian Vettel, iar pilotul de la Mercedes a profitat din plin si a obtinut a doua victorie a sezonului si a treia din cariera. Al doilea la startul cursei, Rosberg a realizat o cursa curata si ferita de probleme, iar la final a trecut linia de sosire cu un avans de nici opt zecimi in fata australianului Mark Webber. La sapte secunde in spatele germanului s-au clasat Fernando Alonso si Lewis Hamilton, acesta din urma reusind o impresionanta cursa de recuperare. Aflat in pole position, Hamilton a plecat foarte bine din grila si s-a instalat la conducere imediat dupa start. Coechipierul sau, Rosberg, a ratat startul si i-a permis lui Vettel sa urce pe doi in urmarirea britanicului del a Mercedes. Cel mai bun start i-a apartinut lui Massa, brazilianul de la Ferrari care a ajuns pe locul cinci imediat dupa start, aceasta in conditiile in care a fost al 11-lea pe grila. Webber si Grosjean au fost implicati intr-un incident in chiar primul viraj al circuitului, monopostul Lotus pilotat de francez intrand in lateralul monopostului Red Bull la volanul caruia se afla Webber. Pilotul de la Antipozi, al patrulea la start, a pierdut locuri importante si a coborat pe 12. Dupa sapte tururi in care a condus cursa autoritar, ghinionul l-a lovit crunt pe liderul Hamilton si acesta a pierdut sefia cursei din cauza unei pene de cauciuc pe partea dreapta spate. Fiind chiar la inceputul turului, Hamilton s-a tarat pana la boxe fiind depasit de toti ceilalti piloti. In aceste conditii Vettel primea cadou prima pozitie in cursa. Doua tururi mai tarziu brazilianul Massa se trezea in decor dupa ce i-a explodat pneul stanga spate, la fel ca in cazul lui Hamilton. Ghinion si pentru pilotul Ferrari care ajunsese sa lupte pentru podium cu Adrian Sutil. In turul 15 din cele 52 programate am avut a treia explozie de pneu pe stanga spate. Protagonist de aceasta data a fost Jean-Eric Vergne, pilot care a pierdut pneul intr-o zona de viteza in timp ce rula in fata lui Kimi Raikkonen si Romain Grosjean. Din cauza resturilor ramase pe circuit organizatorii au decis neutralizarea cursei cu Safety Car. La boxe mecanicii modificau presiunea in pneuri din cauza incidentelor produse in prima parte a cursei. Vettel a condus autoritar cursa intre tururile 16 si 42, iar germanul parea ca se indreapta spre un nou succes la pas. Nu a fost cazul de asa ceva, germanul de la Red Bull fiind nevoit sa abandoneze cu zece tururi inaintea finalului din cauza unei probleme la cutia de viteze. Cursa a fost neutralizata pentru a doua oara din cauza monopostului abandonat de Vettel intr-o zona periculoasa pentru ceilalti piloti, iar pentru finalul cursei s-a redus la un sprint in ultimele sase tururi. Rosberg a schimbat inteligent pneurile si a fost ferit de probleme, dar Raikkonen a decis sa ramana pe circuit in tentativa de a-si proteja locul secund. Finlandezul de la Lotus nu a rezistat asaltului venit din partea pilotilor aflati in spatele sau cu gume noi si a pierdut nu mai putin de trei pozitii. Pentru Rosberg este a treia victorie a carierei dupa cea obtinuta in 2012 la Shanghai si cea reusita in acest an la Monte-Carlo. Dupa cursa de la SIlverstone situatia in ierarhia generala s-a strans in sensul ca Sebastian Vettel mai pastreaza doar 21 de puncte in fata urmaritorului sau principal, Fernando Alonso.