Show-room-ul ”Volvo” de la Casa Auto s-a îmbrăcat la mijlocul acestei săptămâni în haine de sărbătoare și a primit cu fast zeci de admiratori și prieteni ai celebrei mărci suedeze, cu ocazia lansării oficiale la Iași a noului Volvo XC90. Potriivt reprezentanților Casa Auto, showroom-ul își păstrează ”porțile deschise” și în acest week-end, pentru ca toți clienții interesați de noul model să aibă ocazia să îl conducă și să afle detalii despre performanțele și dotările sale de excepție. Show-room-ul Volvo a devenit astfel scena perfectă pentru expunerea unui autoturism-vedetă, considerat pe bună dreptate noua definiție a luxului scandinav. Iar superbul XC90 negru, dezvelit în cadrul ceremoniei desfășurate joi după amiază, a confirmat pe deplin așteptările și a trezit admirația celor prezenți la eveniment. Rând pe rând, oaspeții au urcat în mașină, au analizat cu atenție detaliile de echipare și design, au discutat și au cerut informații de la consultanții de vânzări. Prezenți la lansarea festivă au fost și fericiții posesori ai primului XC90 comandat la Iași. ”Mai avem aproximativ o lună până să primim mașina comandată, așa că suntem plini de nerăbdare. Poate e greu de crezut, însă noi am făcut comanda și plata avansului fără să fi văzut sau condus noul XC 90, ci bazându-ne doar pe informațiile pe care le-am adunat. Avem de patru ani un alt Volvo și am urmărit cu atenție evoluția mărcii, fiind în mod special interesați de standardul cel mai înalt de siguranță pregătit la acest model. Apoi, ne-am dorit o mașină cu eleganța discretă și fină a noului XC90 și cu toate dotările sale de excepție. Cât despre interior, el este mult peste media existentă pe piață, nu îți poți dori mai mult”, a declarat Veronica O., explicând motivele alegerii făcute. Impunător, robust și elegant, Volvo XC90 marchează începutul unei noi ere a mărcii suedeze și dă viață atributelor sale fundamentale: siguranța, tehnologia ultraperformantă, designul inovator, finisajele de lux. Pe scurt, întruchipează promisiunea Volvo de a face mașini ”designed around people”, care oferă un răspuns oricăror așteptări, exigențe și nevoi. Numeroși analiști și specialiști ai industriei auto consideră noul Volvo XC90 cea mai sigură mașină a tuturor timpurilor, însă adevărul este că el înglobează multe alte atribute și recorduri speciale: o combinație fără egal între putere și consum eficient, un șasiu complet nou, SENSUS – cel mai modern sistem de control in-car de pe piață, cel mai bogat pachet de siguranță standard din industria auto, ce include și 2 sisteme în premieră mondială, sistem de suport automat în trafic, design premium și interior de lux, precum și unul dintre cele mai avansate sisteme audio din lume. ”Salutăm la Iași lansarea noului Volvo XC90, mai ales că am fost la rândul nostru martori la evoluția acestei mărci și am apreciat strategia adoptată în dezvoltare, bazată pe excelență, inovație și performanță fără egal. Știm că Volvo are la Iași numeroși admiratori și clienți fideli, iar noi vedem în ei spiritul exigent și nivelul de așteptări ale unor adevărați cunoscători. Mașinile Volvo și noul XC90 în special pot fi înțelese cu adevărat doar prin aplecarea minuțioasă asupra tuturor detaliilor de echipare, dotări și finisaje, iar pentru toți clienții care știu să aprecieze aceste realizări suntem și noi pregătiți cu o echipă excelentă de consultanți și de tehnicieni”, a declarat Bogdan Pițigoi, președintele grupului Tester. Casa Auto Iași este dealer oficial Volvo din anul 2005, astfel că ceremonia de lansare din această săptămână a marcat și cei zece ani de reprezentare la Iași a mărcii suedeze, precum și relocarea show-room-ului Volvo în noul amplasament din șoseaua Păcurari. Cu un concept revoluționar și inovator, Casa Auto este singurul ansamblu auto din Iași și din regiune care reunește nouă reprezentanțe de brand, cu servicii integrate de vânzare și post-vânzare. (E.M.)