APAN Motors – cel mai nou dealer BMW și BMW Motorrad, deschis la Iași

apan motorsAPAN Motors a inaugurat joi, 4 decembrie, la Iași, un centru auto complet pentru mărcile BMW şi BMW Motorrad, alături de un service dedicat mărcii MINI.  Noul dealer a venit cu o investiţie de 3,5 milioane de euro şi cu cele mai noi standarde de reprezentare pentru mărcile BMW şi BMW Motorrad, precum şi o echipare completă de service, care include soluţii precum programul BMW Advanced Body Repair. În total, investiţia va crea 40 de locuri de muncă, cu un efort important în recrutarea, pregătirea şi specializarea personalului. ”Credem foarte mult atât în forţa BMW şi BMW Motorrad, cât şi în potenţialul pieţei. Putem face diferenţa prin servicii de calitate şi avem de partea noastră o investiţie foarte solidă care respectă cele mai noi standarde ale celor două mărci. Obiectivul nostru este de 100 de automobile noi şi 15 motociclete pentru 2015 cu perspective importante de creştere pentru următorii ani”  a declarat Ovidiu Bîcîin, Director Executiv Apan Motors Iasi. APAN Motor Iaşi înseamnă o dezvoltare importantă pentru reţeaua BMW Group în România şi deschide accesul către noi clienţi pentru mărcile grupului. Până acum, regiunea era deservită de un service oficial BMW la Iaşi, aparţinând firmei Trado Motors. Cele mai apropiate dealership-uri erau la Brăila (APAN Motors), Ploieşti (Proleasing Motors), Braşov (Contempo Cars) şi Cluj (Autotransilvania). Prin integrarea APAN Iaşi, reţeaua BMW Group România va include 9 centre complete (dintre care unul certificat BMW M) şi 6 service-uri BMW, 2 centre complete şi 3 service-uri MINI, precum şi 3 centre BMW Motorrad. Centrul de la Iaşi va oferi un showroom cu o suprafaţa totală de 650 metri pătrați pentru BMW şi 70 metri pătrați pentru BMW Motorrad, fiind primul dealer din Europa de Sud-Est care implementează complet cele mai noi standarde de prezentare ale celor două mărci.  Printre altele, se va oferi în premieră pentru regiune o soluţie integrată pentru configurarea şi prezentarea digitală a automobilelor, care include o aplicaţie pentru iPad, televizoare de rezoluţie mare pentru biroul fiecărui specialist de vânzări şi un configurator cu ecran 3D. O altă noutate este „product genius”, un specialist dedicat pentru prezentarea noilor tehnologii ale mărcii şi posibilităţilor de configurare ale unui automobil. Fără un obiectiv de vânzare, acesta poate familiariza clienţii mărcii cu toate soluţiile de care pot beneficia din partea BMW. APAN Iaşi va integra o serie de servicii avansate de reparaţii, aşa cum este Advanced Body Repair, care asigură nu numai un nivel ridicat de calitate, dar şi soluţii mai rapide şi la costuri mai avantajoase pentru client. În acelaşi timp, s-a făcut un efort important în ceea ce priveşte asigurarea transparenţei în activitatea de service: alături de un sistem de camere video prin care clientul poate urmării activitaţile de reparaţie, serviciul de recepţie activă asigură o prezentare clară a activităţilor care urmează să fie realizate pe automobil. (E.M.)