Primăria a început să primească cereri în vederea organizării mini-târgurilor de Paște

minitarguriMunicipalitatea a început să primească cereri din partea agenţilor economici interesaţi să comercializeze produse specifice Sărbătorilor pascale. Cererile se depun la Registratura generală a Primăriei municipiului Iaşi, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, sau la cele cinci centre de cartier. Zonele în care urmează a fi amplasate măsuţele pliante pentru comercializarea articolelor specifice sărbătorilor pascale sunt următoarele: Podu Roș – Parc Poștă; bd. Tudor Vladimirescu – T17; str. V. Lupu – str. Han Tătar; bd. Copou – lateral Universitate; șos. Nicolina – rond CUG, bl. 996; Piața Unirii – agenția CFR; Piața Voievozilor; bd. Dacia – Zimbru; str. Cerna; str. Gării – Topaz; șos. Păcurari – șos. Moara de Foc; bd. Socola – str. Bucium; Calea Galata; Tg. Cucu. ”Tarifele percepute de către municipalitate sunt de 2 lei mp/zi în zona A (amplasamentele din Copou, Gară, Centru civic, Podu Roş, Tudor Vladimirescu) şi de 1 leu mp/zi în restul zonelor (Păcurari, Tătăraşi, Nicolina, Dacia, Bularga etc), aşa cum au fost ele definite de către HCL 25/2003 și HCL 150/2014. În fiecare zonă, numărul amplasamentelor va fi în funcţie de suprafeţele disponibile şi fiecare agent economic autorizat va deţine un singur aviz în aceeaşi zonă. Cererea va fi însoţită de copia certificatului de înregistrare şi certificatul de atestare fiscală, eliberat de către DEPFL Iaşi pentru agenţii economici cu sediul social în Iaşi şi, respectiv, certificatul de atestare fiscală din localităţile unde au sediul social ceilalţi agenţi economici”, se precizează într-un comunicat al Biroului de presă al Primăriei municipiului Iași. Formularul pe care trebuie să-l completeze agenții comerciali interesați se poate descărca și de pe site-ul Primăriei municipiului Iași, www.primaria-iasi.ro, secțiunea ”Primăria Iași” – ”Formulare Tipizate”. Documentul, în format word, se intitulează ”Cerere Tip Aviz Evenimente Speciale”. (E.M.)