Accesul clienţilor în magazinul E.ON din Iaşi se face prioritar în baza unei programări online

Având în vedere contextul epidemiologic si măsurile de distanțare fizică impuse de autorități, accesul în magazinul E.ON din Iași se realizează prioritar pentru clienții cu programare online, pe site-ul companiei, nefiind necesar un timp de așteptare.  În perioada stării de alertă, în magazinele E.ON nu pot intra decât un număr limitat de clienți, care este egal cu numărul agenților din fiecare centru, informații despre programul magazinelor putând fi găsite pe www.eon.ro. În același timp, activitatea de relații clienți continuă să se desfășoare online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline, compania noastră recomandând ca vizita la magazinele E.ON să fie ultima opțiune, fiind preferabil ca în această perioadă clienții să folosească canalele alternative de comunicare. „La nivelul magazinelor E.ON au fost luate măsuri pentru a se asigura protecția clienților și a angajaților, la intrare fiind instalate dozatoare cu dezinfectanți, iar agenții care deservesc clienții poartă măști de protecție și mănuși. De asemenea, toate suprafețele și obiectele din interior sunt dezinfectate la intervale de timp regulate. Îi rugăm pe clienții noștri ca în cazul în care sunt nevoiți să ajungă la magazinele E.ON să poarte mască de protecție, aceasta fiind obligatorie în conformitate cu regulile sanitare instituite de către autorități. Recomandăm clienților noștri să utilizeze în continuare canalele de comunicare alternative la care ne pot contacta oricând:

 

  • apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz și electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
  • prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau direct din contul E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru a efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
  • prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
  • prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.

Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online. Le mulțumim clienților pentru înțelegere și responsabiltatea de care dau dovadă în această perioadă specială”, precizează reprezentanţii E.ON Energie într-un comunicat de presă. (E.M.)