1.500 de produse şi peste 30 de branduri de rame de vedere şi ochelari de soare, în noul magazin OPTIblu din Family Market Bucium

Compania Optical Investment Group, cea mai extinsă rețea de magazine de optică medicală din România, continuă strategia de extindere la nivel naţional prin deschiderea unui nou magazin, în Iași. Situat în proiectul Family Market Bucium, magazinul asigură acces la peste 1.500 de produse.

OPTIblu comercializează o selecție de peste 30 de branduri renumite de rame de vedere, ochelari de soare și accesorii, precum: Polaroid, Ray Ban, Carrera, Carolina Herrera, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Tom Ford, Moschino, Max Mara, Emporio Armani, Fossil, Ocean, Montini, Life, Oliver sau Pierre Cardin și lentile de contact Johnson & Johnson, Bausch & Lomb sau Alcon.

Cu ocazia lansării, OPTIblu propune o reducere de 20% pentru toată gama de ochelari de soare și rame pentru ochelari de vedere.

Sănătatea ochilor și protejarea vederii reprezintă aspecte foarte importante în viața cotidiană, dar și grija permanentă a OPTIblu. De aceea, echipa de specialiști oferă servicii personalizate și gratuite pentru consultația vederii și determinării de dioptrii. Pe lângă acestea, în magazin clienții sunt ghidați în întreg procesul de alegere personalizată a ochelarilor de vedere sau de soare și de adaptare a lentilelor de contact.

Magazinul dispune de cele mai noi tehnologii și instrumente pentru a oferi o examinare detaliată a vederii și pentru a ajuta clienții să-și găsească cea mai bună soluție optică, personalizată în funcție de nevoile lor individuale.

Optical Investment Group, cel mai mare retailer de optică din România, deținut de fondul de investiții Innova, are peste 700 de angajați în birourile sale, precum și în structura de vânzări. Compania deține un lanț de 101 magazine, în 30 de orașe din țară, sub umbrela a trei branduri renumite: 78 de magazine OPTIblu, 21 magazine Optiplaza și 2 magazine super-premium, sub numele O51.