Absolvenții de studii superioare au la dispoziție 5.000 de oferte în cadrul târgului de joburi Angajatori de TOP București

Aproximativ 5.000 de persoane aflate în căutarea unui loc de muncă au vizitat, vineri, târgul de joburi organizat de Angajatori de TOP București, eveniment în cadrul căruia 100 de companii oferă celor interesați 5.000 de locuri de muncă, destinate exclusiv absolvenților de studii superioare, a declarat, pentru AGERPRES, reprezentantul organizatorilor, Delia Moreanu. În plus, în cadrul târgului sunt disponibile peste 700 de poziții în cadrul programelor de internship&trainee oferite de companiile participante. Printre firmele participante se numără și Schneider Electric, specializată în managementul energiei și automatizări, care se prezintă la târg cu o ofertă de 17 posturi disponibile, dintre care 15 se află în centrul de suport clienți din București și sunt destinate vorbitorilor de limbi străine precum germană, maghiară, franceză, sârbă sau croată.
‘Participarea Schneider Electric la târgul de carieră Angajatori de TOP reprezintă o oportunitate importantă pentru companie de a lua pulsul tinerei generații în căutarea unui loc de muncă’, a declarat Cristina Mancaș, HR Business Partner Schneider Electric România și Republica Moldova, prin intermediul unui comunicat de presă. Pentru anumite poziții, este necesară și experiența în zona de customer support/order management sau promovarea de produse și servicii. Alte două poziții pentru care compania caută candidați, din rândul profesioniștilor cu experiență, sunt cele de Recruitment Specialist și National Sales BMS Engineer pentru organizația comercială.
În plus, Schneider Electric oferă oportunități de angajare și pentru tinerii absolvenți de studii tehnice din domeniul ingineriei electrice. La rândul său, Grupul Renault România vine la târg cu mai mult de 500 de posturi pentru activitățile de inginerie, servicii, fabricație și cu 100 de locuri pentru studenți și masteranzi care își doresc să facă practică în cadrul companiei. Potrivit unui comunicat al companiei, peste 300 de posturi sunt în cercetare — dezvoltare, iar alte 200 în echipele de supply chain, post-vânzare și studii de piață. ‘Candidații pentru cele peste 500 de posturi (bazate în București, Titu sau Mioveni) trebuie să cunoască minim o limbă de circulație internațională (engleză, franceză, germană), să aibă cunoștințe avansate de MS Office, să dea dovadă de capacitate de lucru în echipă și deschidere către mediul internațional (multicultural) și capacitate de comunicare’, se menționează în comunicat.