Grupul de lux LVMH a obținut 650 milioane de dolari din vânzarea celebrului brand Donna Karan

Grupul francez LVMH Moet Henessy Louis Vuitton, lider mondial în produse de lux, a acceptat să-și vândă unul din brandurile sale cu probleme, Donna Karan International, companiei americane G-III Apparel Group, cu o valoare de antrepriză de 650 milioane de dolari, transmite Bloomberg.

Vânzarea reflectă imposibilitatea LVMH de a genera o creștere profitabilă de la brandurile sale celebre, apreciate și de Hillary Clinton și Michelle Obama.

”Când G-III ne-a abordat pentru achiziționarea brandului, am ajuns la concluzia că este o perioadă de timp potrivită pentru această tranzacție”, a apreciat Toni Belloni, director general al LVMH.

G-III va obține brandurile Donna Karan și DKNY, iar tranzacția ar urma să fie finalizată până la începutul anului viitor, au anunțat G-III și LVMH.

Luni dimineață, acțiunile LVMH înregistrau o creștere de 0,4% la Bursa de la Paris.

Donna Karan a înființat casa de modă cu același nume în 1984, alături de soțul ei, și a pus bazele liniei young DKNY în 1989, din dorința de a o îmbrăca pe fiica ei, Gabby. Anul trecut, Donna Karan a demisionat din funcția de director de creație al brandului DKNY.