ONG-urile din educaţie pot depune proiecte pentru finanţări totale de 60.000 de euro

Până la data de 18 noiembrie 2018, ora 23.59, organizaţiile neguvernamentale pot înscrie maximum câte două proiecte pe platforma Teimplici.ro, prin care Telekom Romania îşi propune să identifice şi să finanţeze iniţiative ale ONG-urilor ce au ca scop reducerea abandonului şcolar în mediul urban.

 

Sub umbrela „Educaţie pentru o nouă generaţie’’, Teimplici.ro, ediţia 2018 îşi propune să ofere finanţări de până la 30.000 de euro pentru fiecare proiect selectat. Valoarea totală a finanţărilor acordate în cadrul ediţiei din acest an a proiectului este de 60.000 de euro.

Prin platforma Teimplici.ro vor fi finanţate proiecte care se desfăşoară pe teritoriul României, în mediul urban, şi care se adresează adolescenţilor şi tinerilor cu vârste între 12 şi 20 de ani.

Un criteriu important de selecţie a proiectelor îl reprezintă utilizarea soluţiilor tehnologice sau introducerea de noi tehnologii pentru atingerea obiectivelor şi scalarea impactului (de exemplu, crearea de platforme educaţionale, aplicaţii mobile, cursuri online, consiliere online, cluburi educaţionale mobile).
Proiectele vor fi evaluate în perioada 19 – 23 noiembrie 2018. Vor fi selectate şapte proiecte finaliste.

În a doua etapă, în data de 7 decembrie 2018, cele 7 proiecte vor fi susţinute în faţa unui juriu şi vor fi anunţaţi câştigătorii concursului Teimplici.ro, ediţia 2018.

„Din păcate, rata abandonului şcolar în România se menţine la cote ridicate, ceea ce face ca acest fenomen să fie una dintre marile provocări ale sistemului naţional de educaţie. Împreună cu ONG-urile selectate, vom sprijini adolescenţii cu vârste între 12 şi 20 de ani să îşi continue studiile. Pentru început ne vom concentra eforturile pe reducerea abandonului în mediul urban, dar ne dorim ca proiectul Teimplici să continue în această direcţie şi în viitor şi să atragă tot mai multe organizaţii care desfăşoară astfel de proiecte educaţionale, inclusiv în mediul rural, unde fenomenul abandonului şcolar este cu atât mai pregnant”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Communication Director al Telekom Romania.MEDIAFAX